sommarlov igen
2008-08-09 @ 11:28:48  //  Av: Kim Svensson

igår fick jag äntligen mitt sommarlov tillbaka :)
har somsakt jobbat nu i 4 veckor på möjetorps ålderdomshem!
men det var faktiskt riktigt roligt att jobba där iår.
Förra året var det bara pest och pina, ville bara däraifrån!

Fick sluta klockan tolv, då gick jag hem och min lillasyster hade
lagat mat åt mig! kycklingsnitzel och makaroner (Y) möömms. 
Sedan gjorde jag iordning mig och tog bussen hem till Martin
för att umgås med honom. Efter ca 30min typ när jag varit med honom
så slutade det inte alls bra, nejnej! Så då drog jag ifrån hans lägenhet
och tog bussen hem till Suzan och umgicks med henne. 
Vi gjorde inte alls mkt, satt och prata om allt o inget.
Åt tacos , sedan gick vi ut och mötte Emilia. Vi tog en liten promenad.
Efter det gick vi tre hem till Suzan och kollade på film. 
Först "I know ho killed me" . (vet ej stavning) Har redan sett  den och
den var fortfarande lika knäpp, ingen sevärd film att rekomendera.
Efter den filmen kollade vi på "I walked to remember" & jag bara älskar
filmen, och tjuter massor. Mycket bra och sorglig film detdär.

Idag då, hhuuumh. Ska se om jag hinner träffa Andreas en stund innan
jag ska träffa Emmie ikväll! Vi ska nog bara ta det lungt med film o så.

PUSS
Postat av: Josefine

du bara ignorerar mig.

2008-08-09 @ 11:41:01
URL: http://jsvalin.blogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?