mammakväll!
2008-08-01 @ 12:23:59  //  Av: Kim Svensson

Har lunchrast och jag åt makaroner och biff^  hah!
Igår efter jobbet åkte jag in till stan och umgick med Muffe.
Vi satt i domkyrkoparken och prata massaa, underbart :)
Sedan åkte vi till Hjulsbro och träffa Bella, så vi tre gick ner
till vattnet och satte oss, tog det bara lungt.
När jag skulle hem gick jag förbi Andy och sa hej :D!!

Idag efter jobbet ska jag och mamma åka till sturefors hem
till hennes kompis och låna lite filmer :) Min lillasyster har åkt
till Karlstad imorse och är borta hela helgen.
Så jag och mamma ska ha det mys ikväll har jag bestämmt.

sweeeet.

Postat av: Josefine

du ska träffa oss med :D :D

2008-08-01 @ 18:46:42
URL: http://jsvalin.blogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?