första skoldagen
2008-08-19 @ 19:26:01  //  Av: Kim Svensson

Idag var det första skoldagen så nu går jag i klass Bf3B.
Stor tjej har jag blivit. Haha!
Började klockan ett i ett klassrum och fick våra scheman,
busskort och info o sådana saker.
När vi suttit och lyssnat på våran mentor i 1h och 10 min
så gick jag in till staden och mötte upp Sarah och Zacke!
Träffade även sen på Filip, Muffe, Bella och sen Lea :)
Filip följde med mig hem ett tag och drack saft.
Nu ska jag gå och möta Sarah så ska vi vara här hemma
ett tag tills min familj kommer, då ska jag äta kvällsmat med dom!
Det ska faktiskt bli trevligt, var ett tag sen!
Jag älskar mig familj.
Annars ikväll blir det bus med Sarah <3
Postat av: Josefine

who's that boy? ;)

2008-08-20 @ 10:56:42
URL: http://jsvalin.blogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?