cool up
2008-08-18 @ 17:47:04  //  Av: Kim Svensson

godkväll! :)
har igentligen inte något speciellt att skriva idag faktiskt :b
men sitter iaf hemma hos Tommy aka Hasse =D
Vi har kollat på film o så. Men jag vill se sex and the city
filmen, det får jag inte :o dumming är han :L
Annars idag har jag träffat Emmie en snabbis o så.

Imorgon börjar skolan, Bf3b :D jag börjar bli stor nu..
Och jag ser faktiskt fram emot att från börja :o
vill ni veta varför? Jo för att varje morgon när jag ska
åka kära bussen som nu bytt namn till 17 så får jag läsa
tidningen :D haha, men jag läser bara horoskopet .
Ajaa. Slut på dethär. Ska vara lite social mot kära Tommy nu :p

PUSS
Postat av: Zacke

nu tycker jag allt att du ska uppdatera bloggen så jag har något att läsa // bästiibuuu! ;)

2008-08-19 @ 19:24:06
URL: http://linkopings.blogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?