Älskling, vi har 5år idag!
2008-08-23 @ 14:19:29  //  Av: Kim Svensson

Idag har jag och min plutt 5år .
23/8 - 2003 . <3
Fem jäkla år som bästa vänner :)

Sarah Fröhler började i min klass i typ tvåan på lågstadiet.
Vi hatade varandra, tyckte verkligen jätte illa om varandra.
När vi började sjuan så hamnade vi i samma mattegrupp!
Vi kände ingen där, så vi kändes oss lite tvingade att sitta
bredvid varandra. Men det vare värt! Vi började snacka, umgicks
på fritiden och kände att vi passade ihop.
OCH VI KOMMER ALLTID ATT VARA BÄSTA VÄNNER!
Vi har bråkat, men har alltid blivit sams tillslut :)
Men sådant hör till. För det vi har är riktigt vänsakp.
Så ikväll firas det på en filt vid LW konserten med chips,
grönsaker och dipp plus lite gott. Bara du & jag!

Annars med mig är det söööft.
Hade en riktigt myskväll..
Men den får faktiskt ett MINUS!
MIN MOBIL HOPPADE NER I TOALETTEN!!
Så om ni vill ha tag på mig ikväll så får ni ringa
till Sarah "fleff"s mobil. MOuhahahha.
Postat av: Sarah

Idag är det våran idag! Grattis till oss :D <3

2008-08-23 @ 14:47:07
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?